Cómo John F. Kennedy y la Virgen María evitaron una Guerra Nuclear.

Hace 6 décadas, el 22 de noviembre de 1963 se produjo el magnicidio del primer presidente católico que hubo en EE.UU.

Y su supuesto matador corrió la misma suerte dos días después.

Investigaciones de lo sucedido destaparon una serie de encubrimientos, que podrían delatar una operación de los servicios de inteligencia por detrás.

Kulttuuriset Vaikutukset Suomalaisten Kasinokäytäntöihin

Uhkapelaaminen on ollut osa suomalaista kulttuuria jo vuosikymmenien ajan, mutta miten kasinokäytännöt ja -kulttuuri ovat muuttuneet ajan myötä? Tässä artikkelissa tarkastelemme kulttuurisia vaikutuksia suomalaisten kasinokäytäntöihin ja miten ne heijastuvat nykypäivän pelimaailmassa. Onko kasinopelaaminen enää pelkkää tuuripeliä vai onko siitä tullut osa suomalaisten elämäntapaa?

Tutkimme, miten teknologian kehitys, globalisaatio ja yhteiskunnalliset muutokset ovat vaikuttaneet suomalaisten suhtautumiseen kasinopeleihin ja miten perinteiset käytännöt ovat sulautuneet osaksi modernia pelikulttuuria. Käymme läpi erilaisia näkökulmia ja keskustelemme siitä, mitä tämä kaikki kertoo suomalaisesta identiteetistä ja arvoista. Astu mukaan matkalle suomalaisten kasinokäytäntöjen maailmaan ja ota selvää, miten pelimaailma on muokannut meitä ja me pelimaailmaa.

Kasinopelaamisen suosion kasvu Suomessa

Suomalaisten kasinokäytännöt ovat saaneet merkittäviä kulttuurisia vaikutteita erityisesti viime vuosikymmeninä. Yksi keskeinen tekijä on ollut digitaalisen teknologian kehitys, joka on mahdollistanut kasinopelien pelaamisen helposti ja kätevästi verkossa. Tämä on muuttanut tapaa, jolla suomalaiset osallistuvat rahapeleihin ja vaikuttanut perinteisten kivijalkakasinoiden suosioon.

Toinen tärkeä tekijä on ollut kasinokulttuurin kansainvälistyminen. Ulkomaiset online-kasinot ja kansainväliset pelitrendit ovat tuoneet uusia ideoita ja vaikutteita suomalaisten pelaajien keskuuteen. Tämä on rikastuttanut suomalaista kasinokulttuuria ja luonut uusia mahdollisuuksia pelien monimuotoisuudelle ja pelaajien vuorovaikutukselle.

Perinteiset suomalaiset kulttuurielementit kasinopelaamisessa

Suomalaisten kasinokäytännöillä on ollut merkittäviä kulttuurisia vaikutuksia maan pelikulttuuriin. Suomi tunnetaan vahvasta rahapelikulttuuristaan, ja kasinopelaaminen on ollut osa suomalaisten vapaa-ajanviettoa jo vuosikymmenien ajan. Tämä perinne on vaikuttanut siihen, miten suomalaiset suhtautuvat uhkapeleihin ja kasinopelaamiseen yleisesti.

Viimeaikaiset tutkimukset ovat osoittaneet, että suomalaisten kasinokäytännöt ovat muuttumassa digitalisaation myötä. Yhä useammat suomalaiset pelaajat suosivat online-kasinoita perinteisten kivijalkakasinoiden sijaan. Tämä muutos on luonut uudenlaisia pelikokemuksia ja mahdollisuuksia kasinopelaajille ympäri Suomen. Kasinopelaaminen on siirtynyt entistä enemmän verkkoon, ja tämä kehitys on ilmoitti myös suomalaisten pelikäyttäytymiseen.

Yksi merkittävä kulttuurinen vaikutus suomalaisten kasinokäytäntöihin on ollut vastuullisen pelaamisen korostaminen. Suomessa on vahva peliongelmaisten auttamiseen ja ennaltaehkäisyyn tähtäävä järjestelmä, joka on osaltaan muokannut suomalaisten suhtautumista pelaamiseen. Kasinot ja peliyhtiöt ovat sitoutuneet tarjoamaan turvallisen peliympäristön ja tukemaan pelaajia vastuullisen pelaamisen periaatteiden mukaisesti. Tämä panostus pelaajien hyvinvointiin on ollut keskeinen osa suomalaisten kasinokäytäntöjen kehittymistä.

Ulkomaisten vaikutteiden merkitys suomalaisten kasinokäytäntöjen kehittymisessä

Kasinopelaaminen on kasvattanut suosiotaan Suomessa, ja tämä trendi on tuonut mukanaan erilaisia kulttuurisia vaikutuksia suomalaisten kasinokäytäntöihin. Yksi merkittävimmistä vaikutuksista on ollut se, miten kasinopelaaminen on vakiintunut osaksi suomalaista vapaa-ajanviettoa. Monille suomalaisille kasinokäynnit ovat sosiaalinen tapahtuma, jossa ystävien kanssa nautitaan pelien jännityksestä ja viihteestä.

Toinen merkittävä kulttuurinen vaikutus on ollut se, miten kasinopelaaminen on muokannut suomalaisten suhtautumista uhkapeleihin. Vaikka aiemmin uhkapelejä saatettiin pitää tabuna, nykyään ne ovat hyväksytty osa viihdettä monille suomalaisille. Kasinopelaaminen on myös tuonut mukanaan uudenlaisia trendejä ja tyylejä, jotka ovat vaikuttaneet esimerkiksi pukeutumiseen ja vapaa-ajan aktiviteetteihin. Kaiken kaikkiaan kasinokulttuuri on vahvistunut Suomessa ja saanut osakseen laajaa kiinnostusta eri ikäryhmien keskuudessa.

Peliongelmat ja vastuullinen pelaaminen suomalaisissa kasinoissa

Kasinopelit ovat olleet osa suomalaista kulttuuria jo pitkään, ja niillä on ollut merkittävä vaikutus suomalaisten kasinokäytäntöihin. Suomalaiset ovat tunnettuja uhkapelaamisen harrastajia, ja tämä näkyy myös kasinokulttuurissa. Yksi merkittävä kulttuurinen vaikutus on suomalaisten vahva luottamus rehellisyyteen ja reiluuteen, mikä heijastuu myös kasinopelaamiseen. Suomalaiset arvostavat turvallisia ja luotettavia kasinoita, joissa pelit ovat reiluja ja voitot maksetaan asianmukaisesti.

Toinen merkittävä kulttuurinen vaikutus suomalaisten kasinokäytäntöihin on yhteisöllisyys. Suomalaiset nauttivat pelaamisesta yhdessä muiden kanssa, ja tämä on näkynyt kasinoiden suosiossa. Monet suomalaiset kasinot tarjoavat mahdollisuuden pelata yhdessä muiden pelaajien kanssa ja osallistua erilaisiin turnauksiin ja tapahtumiin. Tämä yhteisöllinen lähestymistapa on tehnyt kasinopelaamisesta suositun harrastuksen suomalaisten keskuudessa.

Tulevaisuuden näkymät suomalaisten kasinokäytäntöjen muutoksille

Kasinopelaaminen on kasvanut Suomessa viime vuosikymmeninä merkittävästi ja tämä on vaikuttanut suomalaisten kasinokäytäntöihin monin tavoin. Yksi merkittävä kulttuurinen vaikutus on ollut se, miten kasinopelaaminen on normalisoitunut osaksi suomalaisten vapaa-ajanviettoa. Aiemmin kasinopelaaminen saatettiin nähdä enemmän marginaalisena harrastuksena, mutta nykyään se on yhä useammalle osa normaalia viihtymistä.

Toinen kulttuurinen vaikutus on ollut se, miten kasinopelaaminen on tuonut mukanaan uudenlaisia sosiaalisia käytäntöjä. Ystävien kesken saattaa olla tavallista suunnitella illanviettoa kasinolle tai osallistua yhdessä turnauksiin. Tämä on lisännyt kasinopelaamisen yhteisöllisyyttä ja tehnyt siitä myös sosiaalisesti hyväksyttävämpää.

Lisäksi kasinokäytäntöihin on vaikuttanut digitalisaation myötä tapahtunut muutos. Verkkokasinoiden suosion kasvaessa suomalaisten on ollut entistä helpompaa ja kätevämpää osallistua peleihin milloin ja missä vain. Tämä on muuttanut perinteisiä kasinokäytäntöjä ja tarjonnut uudenlaisia mahdollisuuksia pelata.

Yhteenvetona voidaan todeta, että kasinokäytäntöihin vaikuttavat monipuolisesti erilaiset kulttuuriset tekijät. Kasinopelaaminen on kehittynyt osaksi suomalaista kulttuuria ja se näkyy niin vapaa-ajanvietossa kuin sosiaalisissa käytänteissäkin. Digitaalisen kehityksen myötä kasinokäytäntöjen muutos jatkuu ja tulevaisuudessa nähdään varmasti uusia tapoja, joilla suomalaiset osallistuvat kasinopelaamiseen.

Kulttuuriset vaikutukset suomalaisten kasinokäytäntöihin ovat monipuolisia ja mielenkiintoisia. Artikkelin pohjalta voimme nähdä, miten historialliset ja yhteiskunnalliset tekijät ovat muokanneet suomalaisten suhtautumista uhkapeleihin ja kasinopelaamiseen. Kulttuurin merkitys näkyy vahvasti myös nykypäivän kasinokäytännöissä, ja on jännittävää pohtia, miten tulevaisuudessa tapahtuvat muutokset voivat vaikuttaa tähän alaan. Yhteenvetona voimme todeta, että kulttuuri ja perinteet ovat olennainen osa suomalaista kasinokulttuuria, ja niiden ymmärtäminen on avainasemassa, kun tarkastelemme suomalaisten pelaajien käyttäytymistä ja valintoja.

La ley de 1992 exigía la publicación de todos los registros relacionados con la muerte de JFK para 2017. 

Trump se negó a publicarlos en esa oportunidad y luego Biden también, a pedido de la CIA y del FBI.

¿Qué es tan vergonzoso que temen mostrarle al público estadounidense 60 años después?

¿Fue la CIA, la Mafia, los Comunistas?

Pero lo más importante en la memoria del magnicidio es cómo Nuestra Señora convenció a Kennedy, y también a Jrushev, Presidente de la Unión Soviética, de no embarcarse en una guerra nuclear.

La cual hoy también es un peligro latente para nuestra generación.

Aquí hablaremos sobre la muerte de John Kennedy cuando se cumplen 60 años del magnicidio.

Sobre la prueba más difícil de su presidencia, que fue la crisis de los misiles de Cuba, y cómo la Virgen María actuó, impulsando a Juan XXIII a revelar una versión del Tercer secreto de Fátima, que se había negado a revelar. 

Y cómo la Virgen intervino dos décadas después para evitar de nuevo una guerra nuclear.

El teólogo católico James W. Douglass realizó una investigación que publicó en el libro “JFK y lo indescriptible: Por qué murió y por qué importa”.

En su libro Douglass menciona una cantidad de información que parece vincular a la CIA con el magnicidio de Kennedy.

Porque después de la debacle en Bahía de Cochinos en 1961, el Presidente había amenazado con romper a la CIA en mil pedazos y dispersarlos en el viento.

Había comenzado a moverse en silencio para recortar el presupuesto de la CIA en 1962 y nuevamente en 1963, con el objetivo de reducirlo en veinte por ciento.

La destrucción de la CIA había comenzado.

Estaban en grave peligro las operaciones extranjeras subrepticias de la CIA, especialmente en Vietnam y Cuba.

Kennedy estaba influenciado por su relación con Juan XXIII. 

Había heredado el catolicismo de su madre Rose, una devota comulgante diaria que constantemente rezaba el Rosario.

Quien incluso quería que la fortuna familiar se donara a los monjes en Massachusetts.

Pero a pesar que John era un mujeriego incorregible y engañó muchas veces a su esposa Jacqueline, seguía manteniendo una rutina espiritual inequívocamente católica.

Durante su presidencia y durante toda su vida, iba a misa todos los domingos y todas las noches rezaba de rodillas sus oraciones.

Y tenía un vínculo místico con el famoso monje Thomas Merton, que vivía en reclusión en un monasterio trapense en Kentucky.

Allí, el monje oraba fervientemente para que Kennedy pasara de la hostilidad al establecimiento de la paz mundial, y que a diferencia de otros políticos, se alejara de la violencia y fuera hacia la compasión y la humanidad.

Y Merton fue profético. Le escribió el 18 de enero de 1962 a W.H. Ferry: «Kennedy se abrirá paso en eso algún día por milagro. Pero tales personas están marcadas por el asesinato».

Y justo antes de que JFK llegara a Dallas, donde perdió la vida, había ido a confesarse.  

En sus últimos meses de vida el presidente había hablado con amigos sobre su propia muerte con una libertad y frecuencia que los conmocionó.

Y justo antes de su viaje a Dallas, el propio Kennedy tuvo un presentimiento de que este viaje podía ser el último, y dijo en voz alta lo fácil que sería para un asesino tirarle desde un edificio.

Y luego surgieron coincidencias llamativas.

Abraham Lincoln, el primer presidente de EE.UU. asesinado, fue elegido al Congreso en 1846 y Kennedy en 1946.

Lincoln llegó a la presidencia en 1860 y Kennedy en 1960.

Ambos magnicidios fueron un viernes y por disparos en la cabeza, la secretaria de Kennedy se llamaba Lincoln y le advirtió que no fuera a Dallas.

Los sucesores de ambos se llamaban Johnson, Andrew Johnson nació en 1808, y Lyndon Johnson, en 1908. 

La prueba más difícil de la presidencia de  Kennedy sucedió el 16 de octubre de 1962, cuando fue informado de la presencia de misiles soviéticos en Cuba, que podrían alcanzar fácilmente territorio norteamericano.

Lanzó un ultimátum a Moscú, lo que puso por primera vez al mundo al borde de una guerra nuclear.

La humanidad temía un holocausto atómico, fueron semanas en vilo en todo el mundo. 

Entonces la Santa Sede, y específicamente Juan XXIII, en una situación desesperada, echó mano al Tercer Secreto de Fátima, que debía haberse publicado en 1960 por indicaciones de la Virgen, y que él había declinado hacerlo.   

Y envió un resumen del Tercer Secreto a las potencias mundiales, especialmente la URSS y EE.UU., con el fin de persuadirlas para que no hicieran uso del arsenal atómico.

Ese documento se conoció bajo el nombre Versión Diplomática del Tercer Secreto de Fátima.

En las «Memorias del Cardenal Cassaroli» se lee que el presidente Kennedy resaltó que la decisión de Juan XXIII ayudó a la firma del tratado de distensión antiatómica y a solucionar la crisis de los misiles en Cuba.

Esta versión diplomática no es el texto literal del Tercer Secreto de Fátima, pero su contexto general tiene muchas garantías de veracidad.

Recordemos que el Vaticano no falsifica documentos, ni los inventa, simplemente añade cosas.

El pasaje más contundente para los líderes mundiales ante la crisis nuclear fue:

“Una gran guerra se desencadenará en la segunda mitad del siglo XX. 

Fuego y humo caerán del cielo, las aguas de los océanos se volverán vapores y la espuma se elevará revolviendo y hundiendo todo. 

Millones y millones de hombres perecerán de hora en hora; aquéllos que queden en vida envidiarán a los muertos.

Por cualquier sitio por donde se dirija la mirada, habrá angustia, miseria, ruinas en todos los países”.

Esto curiosamente se repetiría casi textualmente una década después en las apariciones de Akita, Japón.

Lo mismo que un pasaje que dice que habrá Cardenales contra Cardenales y Obispos contra Obispos. 

Y después que Kennedy y Jrushchov acordaron retirar sus misiles más amenazantes, el domingo 28 de octubre de 1962 por la mañana, JFK fue a Misa en Washington para orar en acción de gracias.

Pero esta no fue la única intervención del Cielo para evitar la guerra nuclear. 

El 25 de marzo de 1984, Juan Pablo II consagró al mundo al Inmaculado Corazón de María sin mencionar Rusia, porque podría producir algún incidente diplomático con los ortodoxos rusos.

Y menos de dos meses después, el 13 de mayo de 1984, en el 67 aniversario de la primera aparición de Fátima, la catástrofe golpeó a la flota rusa en la base naval de Severomorsk cerca de Finlandia en el Mar de Barens, repleta de misiles.

Devastando así la flota del norte de la Unión Soviética.

Y al año siguiente, 1985, durante una aparición en su convento, Sor Lucía revelaría que Nuestra Señora le dijo que si Juan Pablo II no hubiera hecho esa consagración, habría habido una guerra nuclear. 

Debido a la consagración, aunque fue imperfecta, esto no sucedió.

Y en noviembre de 1989 cayó el muro de Berlín y en diciembre de 1991 se desintegró la Unión Soviética, sin disparar un sólo tiro.

Otro gran premio por la Consagración.

Bueno, hasta aquí lo que queríamos hablar sobre la prueba más grande que tuvo John Kennedy durante su presidencia, y cómo la Virgen María fue fundamental para alejar una posible guerra nuclear, a través precisamente de un Papa que había sido desobediente con Ella. 

Y me gustaría preguntarte quién crees que estuvo detrás del magnicidio de John Kennedy en 1963.

MIRA ESTOS VIDEOS

LEE ESTOS ARTÍCULOS

Impresionantes Profecías sobre una Tercera Guerra Mundial https://forosdelavirgen.org/dos-profecias-cristianas-coincidentes-sobre-una-tercera-guerra-mundial-2014-02-27/

La Profecía de una 3ª Guerra Mundial [¿la purificación del mundo para la Era de Paz?] https://forosdelavirgen.org/profecias-tercera-gu3rra-mundial/

El Milagro de la Virgen María frenando a los Enemigos en el Campo de Batalla [miles la vieron] https://forosdelavirgen.org/milagro-del-marne/

Cómo la 3ª Guerra Mundial producirá los 3 Días de Oscuridad [profecías de Alois Irlmaier] https://forosdelavirgen.org/guerra-mundial-dias-oscuridad/

One Comment